A man reserves his true and deepest love not for the species of woman in whose company he finds himself electrified and enkindled, but for that one in whose company he may feel tenderly drowsy.

Monday, 4 June 2012

photo walk with my bro SYAHIR

ouh . hai blog . hai readers . . sape belum solat isyak p solat luh . . haha . eyh . ada ke yang nak bace post aku nih . duli apa aku . . hope korang happy ,disamping orang tersayang . . haha.

hepi sangat . act ayie baru balik dari pantai .tadi p lepak dengan big bro . . dari lepas zohor sampai kul 10 malam .fuh . . first time lepak lame mcam nih . .

'thanks bro lepak dengan ayie'

tadi sebelum balik hujan .kitaorang pun p lae naik . mcam pondok . tapi tinggi .tak tahu nak panggil apa . duk atas tuh .kitaorang  tangkap gambar kilat. sume gambar aku amik xmenjadi.. haha. banyak lagi kne blajar . . so aku snap gambar bro jee lae . .  

in the evening . kitaorang p MC DONALD(mcd) .aku minum air jekk . .syahir mkan apa ntah . .lahap sampai tak  larat nak bangun . . lol . :P  ok . tu je .penat doe . . nak mandi plak . .hehe seharian tak mandi


big bro amik gambar landscape


name on his jersey


susah gile nam amik gambar bende nih . . laju nak mampus lari . trnampak yang nih . tak lari punn . .haha


tengah bersih kan mirror kot


pabila persekitaran tercemar


singgah makan kat mcd .muka penat ouh


setting camera nak amik gambar kilat



tu dia kilat . .haha


ok.siap menghupdate.  :) tc guys.. byeeeeeee

No comments: